Mistä tietää olevansa pohjalla?
Siitä että paras, tärkein ja rakkain ystävä sanoo sinulle että "susta on tulossa bitch".

No, olenhan jo huora. Et vain tiedä sitä, et ikinä hyväksyisi ajatuksiani ja suunnitelmiani, et ikinä Ikinä hyväksyisi tätä puolta minusta.
Valitettavasti tämä puoli on esillä jo, eikä tätä muutosta voi peruuttaa. Ei minun voimillani.

Olen pahoillani jos kaikki loppuu tähän,
en vain jaksa välittää enää. Hän teki tämän, enkä estänyt.

Ainut vapautus olisi täältä lähteminen.
Valitettavasti sitäkään ei sallita minulle.

Siispä pyydän, kestä. Jos et, ymmärrän kyllä. En minäkään kestäisi, siksi hautasin itseni.
Ainut keino toteuttaa itseäni on kirjoitus, piirtäminen ja punaiset viivat.
Tiedät kaiken minusta, tai tiesit. Et enää.
Mutta älä välitä. En minäkään tunne itseäni enää.

Vapauttavaa olla kuin en olisi täällä. Vapauttavaa tehdä mitä haluaa.
Kahlitsevaa ajatella meitä, yhteisiä merkkejämme ja viivojamme.
Yhteisiä ajatuksiamme. Yhteisiä aikojamme.
Kahlitsevaa ajatella nykyisyyttä.

Siispä en ajattele tätä hetkeä, en tulevaa enkä mennyttä.
Tyhjä kuori, silti niin täynnä että kaikki katoaa ympäriltäni.
Kutsut minua huoraksi, pahaksi, kusipääksi. Olen kaikkea tuota.

On asioita joita sinä et tiedä.
Muutoksia joita sinä et koe,
Elämää jota sinä et tule kokemaan.
Anna anteeksi sanojani,
sinä et ikinä tule elämään täyttä elämää.
Sanot että olet erilainen, että välität ja että tiedät mitä haluat. Sanot että olet vapaa.
Et ole. Sinut on jo kahlittu. Etkä sinä halua enää vapaaksi, elämäsihän on nyt täysin turvassa. Sinä olet turvassa.
Mutta olet alistunut...

Olen sanonut että en suostu alistumaan.
Luulin että et sinäkään. Sanoit niin, mutta kuinkas kävikään?
Alistut joka päivä, lisää ja lisää.
Olen sanonut että en suostu alistumaan
ja aion pitää sanani. Tämä maailma ei kosketa minua,
sinä et voi koskettaa minua.
Tämä maailma ei satuta minua,
sinä et voi satuttaa minua.
Tämä maailma ei pidättele minua,
sinä et pidättele minua.

Teen mitä haluan, olen kuka haluan olla.
Sinä et voi muuttaa minua enää. Olen toki kiitollinen että sain tuntea sinut,
mutta sinä et muutu enää ja minä muutun koko ajan.
En ole sinä, etkä sinä ole minä.
Jos toivot saavasi minut takaisin,
aggressio ei auta.
En halua satuttaa sinua,
mutta satutan kyllä jos päätät aloittaa sodan.
Osaan taistella sinua vastaan, osaan tappaa sinut,
osaan satuttaa sinua.
Ehkä sinäkin minua, mutta muista kumpi on kuollut ja kumpi vapaa.
Muista että tunnen sinut parhaiten, tiedän asioita joita ihmisesi eivät ikinä hyväksyisi.
Muista että en tunne enää kipua.
Muista että en enää välitä.
Ennen kaikkea, muista että olet kahlittu,
sinulla on esteitä.
Minulla ei.
Olenko vapaa?
Vapaampi kuin sinä.

Jos tahdot niin, olen valmis taistelemaan kanssasi,
olen kyllä valmis tappamaan sielusi.
Olen kyllä valmis tähän kaikkeen, mutta en silti haluaisi tappaa sinua.
Ehkä joskus palaan luoksesi.
Mutta ehkä tiemme ovat lopullisesti erkaantuneet.

Kaikki muuttuu. Minä muutun.
Sinä et enää. Hyväksyt mielesi ja sielusi.
Minä en hyväksy itseäni. En hyväksy itsestäni muuta kuin mielen ja sielun.
Kuollut, silti elossa.
En ennen tiennyt mitä tuo tarkoitti, ennen luulin vain.
Nyt tiedän.
Koska olen kuollut, silti elossa. En ole kuollut henkisesti, henkisesti olen elossa.
En ole kuollut fyysisesti, fyysisesti olen elossa.
Vain tunteeni ovat kuolleet. En enää välitä kuten ennen välitin.
Kuten sanoin, tunteeni ovat kuolleet mutta pystyn silti rakastamaan.

Unohda minut jos haluat niin,
pyyhi minut muistoistasi jos tahdot.
Olen tälläinen, hyväksyit sen tai et.
Olen tälläinen, etkä sinä voi muuttaa minua.

Hän sai minut elämään. Hän teki minusta tälläisen.
Tapan muiden sieluja jotta eläisin itse.
Vaikka olet tärkein, olen valmis tappamaan sinunkin sielusi.
Merkitset enemmän kuin mikään, silti et merkitse minulle yhtään mitään.

Olenko sekaisin vai olenko täysjärkinen?
Riippuu näkökulmasta. Oman mieleni mukaan olen jotain siltä väliltä.

Sanoit että minusta on tulossa bitch. Liian myöhäistä, olen jo.
Et voi pelastaa minua, vaikka osa sielustani sitä pyytääkin.
Vapaaksi päässyt puoli haluaa elää.

Unohda minut, älä ajattele minua.
Olet kadonnut jo mielestäni.
Kiitos että olit minun jopa näin pitkään.
Olet aina ollut ainoa joka on saanut minut tuntemaan näin.
Olet ainoa joka on ikinä saanut minut pilviin ja
olet ainoa joka on saanut minut näin alas.
Kiitos.
Silti sanon sinulle hyvästi ja näkemiin.

Rakastin sinua joskus enemmän kuin elämää.
Nyt rakastan elämää enemmän kuin sinua.
Hyväksy se tai älä hyväksy,
en välitä.
Myrkyllinen mieli on täynnä kateutta, myrkyllinen mieli haluaa satuttaa.
En halunnut nähdä sinua koska en halunnut tietää että olen muuttunut.
Avasit minut näkemään, avasit silmäni jotta näkisin mikä minusta on tulossa.

Ehkä sinä pystyisit pelastamaan minut.
Puhun näin vaikka sieluni pyytää apua.
Anteeksi, auta minua jälleen jos vain jaksat, jos vain pystyt.
Anteeksi että muutuin.
Mutta et voi pidätellä minua enää.

"I could never stop myself from falling over,
you could never stop myself from coming over.
Don't stop 'til you freeze me. "