Muse-Endlessly.

Rakkaus on läsnä.
Silti olen kuoleman partaalla.
Elämä on täällä.
Silti olen jo kuollut.

Lupasin F:lle että autan häntä eräässä asiassa.
En valitettavasti voi kertoa siitä enempää.
Turvallisuuden takia.

En ehkä pääsekään S:sän luokse lomalla.
Vaikka haluaisin. Hän saisi ajatukseni pois tästä kaikesta.
Rahaa vain ei ole...

Huomasin erään asian.
Kun vastateroitetulla terällä painaa ja vetää nopeasti, saa leveän ja aika syvän haavan. Todiste on oikeassa reidessäni.
Kipu pitää minut elossa.
Kipu antaa minulle sellaista mitä mikään muu ei ole antanut.
Kipu on aitoa, se saa ihmisen tuntemaan että hän on elossa.
Haluaisin kuolla.

Sisälläni on raivoa niitä kohtaan ketkä satuttavat toisia ilman minkäänlaista syytä.
Sisälläni asuu demoni. Joka haluaa vapaaksi.
Haluan tappaa, tuntea olevani olemassa.
Haluan raastaa toista kynsilläni. Haluan tuntea veren, toisen voimattomuuden.
Haluan riistää jonkun hengen.
Haluan päästää sen demonin vapaaksi.
Mutta en voi... En voi...
En ainakaan vielä.
En ole tarpeeksi vahva.
Mutta jonain päivänä olen.
Ehkä kesällä. Kun olen vahvistunut, kun olen oppinut, kun olen suunnitellut.
Haluan tietää miltä tuntuu katsoa toisen kuolevan.
Haluan tuntea toisen viimeisen henkäyksen katoavan.
Haluan kostaa maailmalle, joka pakottaa minut olemaan täällä.
Maailmalle joka pakottaa minua mukautumaan.
Ihmisille jotka satuttivat minua.
Ihmisille jotka satuttivat rakkaitani.
Ihmisille jotka eivät ansaitse elämää.
Jos joskus saan toteutettua haaveeni...
Elämäntarkoitukseni...
Jos joskus saan tyydytettyä janoni...

Lupaan, että en ikinä luovuta.
Lupaan, että en ikinä antaudu.
Lupaan, että en ikinä unohda.

A deathwish has been done, it has been sent but never fulfilled.
Look to the sky to see the stars,
make a wish and let it die.
The ones who hear, never listen.
The ones who see, never understand.
And the deathwish has been done,
it has been sent.
Always there but never fulfilled.
(copyright: Me; N. All rights reserved.)

Mitä tapahtuu kun kuolema kuolee?
Mitä tapahtuu kun elämä syntyy?
Mitä tapahtuu kun siivet katkeavat ja tuuli ei kanna enää meitä,
lintuja, lohikäärmeitä, unelmia, haaveita?
Mitä tapahtuu kun maailmamme räjähtää?