Ystäviltä:

Yritä.  (True, aina pitää yrittää.)
Älä pilaa omaa elämääsi niin että pilaat samalla muiden elämän.(Hyvä neuvo, yllättävää jotenkin.)
Nauti kaikesta mitä saat ja mitä sinulla on, ja ole avarakatseinen.(Yllättävän syvällistä tältä ihmiseltä,no juu. Hyvä kuitenkin.)

Oma elämänohjeeni;
Elä elämäsi miten haluat, olet oma herrasi, sinulla on vain yksi elämä aikaa.

Sellasta tänään.
Tässä sitten kaks päivää kipeenä ollut, syöty tänään; kolme lautasellista suklaamuroja, kaks leipää margariinilla ja juustolla, kahvia. Liikaa! Olen läski...
Läski on rumaa, ja täten, kun olen tosiaan oikeasti lihava, olen myös ruma.
Tästä taas seuraa tälläinen; olen valmiiksi jo ruma, eli kun läski=rumaa, olen siis 2xruma. Että näin.

Cosplayta olis kiva kokeilla joskus. Tuskin onnistuu, sillä mun vartalo ei ikinä riitä siihen. Eikä naama. Eikä taidot.
Eli sinne meni munkin unelma.

Urasuunnitelmia

Haluan tatuoijaksi, kampaajaksi, maskeeraajaksi sekä lävistäjäksi. Tekisin oman yrityksen nimeltä Sähkötukka(nimi tulee vedosta jonka tein kaverin kanssa.) Tuohon nimeen sisältyy myös sähköasentajan oppi.
Koulutus maskeeraajaksi maksaa ihan kauheasti, mutta haluan sitä oikeasti.
Koska haluan noita kaikkia, se saattaisi onnistuakin.

Pitää mennä. Nähdään taas.